פינדרוס: "הפרעות בהר הבית החלו שעתיים לפני הקמת ממשלה – זה נס"

אסתי פלד No Comments on פינדרוס: "הפרעות בהר הבית החלו שעתיים לפני הקמת ממשלה – זה נס"

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס להחלטת בג"ץ המקוממת לפסול חוקי יסוד שאישרו נבחרי הציבור, "הבעיה היא התעוזה". על האסונות במגזר החרדי בתקופה האחרונה, "צריך לחקור היטב ללא טיוח". ועל הקמת ממשלת שמאל שהייתה כבר לפני חתימה

צילום: פלאש 90
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפיכה שלטונית: יו"ר סיעת יהדות התורה בכנסת ח"כ יצחק פינדרוס בריאיון הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן  למימרן התייחס להחלטה חסרת התקדים של בג"ץ לפסול חוקי יסוד של הכנסת ואמר, "ההחלטה מעידה על תעוזת בג"ץ, זה הבעיה. אין לה השפעה מיידית, אבל למשל התקציב לא יוכל להיארך יותר. צריך להעמיד אותם על מקומם. זה מקרב אותנו לממשלת ימין, הצורך בה גובר" הבהיר פינדרוס.

פינדרוס רואה את הפרעות כנס שמנעו הקמת ממשלת שמאל, "הפרעות בהר הבית התחילו שעתיים קודם לחתימת ממשלת השמאל. צריך להודות, זה נס. סער ובנט נמצאים בצד הימין, מקווה שיתגברו על השנאה האישית שלהם".

על האסונות במגזר החרדי מבהיר פינדרוס, "צריך לחקור היטב ללא טיוח, כדי שכאלו דברים לא ישנו שוב. פחות מעניין כמה אשמים יימצאו. ביקשנו מנתניהו וועדת חקירה. הבקשה של לפיד טובה לכותרות, צריך לחוקק חוק. לא משנה אם שופט יחליט על הרכב הוועדה".

על הדרך להתמודד עם סכנות הדוחק והצפיפות אומר פינדרוס כי "חינוך לכללי בטיחות במגזר החרדי לא יעזרו. הממשלה צריכה לקחת אחריות, לא רק להכניס לב"ב פלוגות מג"ב. המשטרה צריכה לחסום את האנשים מכניסה למירון כשצפוף".

 

 

 



0 תגובות